torsdag 22 maj 2008

Mr. Maker

Idag har jag

  • Lyssnat på en astråkig Kenyaman
  • Haft redovisning om Pythagoras
  • Lyssnat på alla andras redovisningar om personer som varit viktiga inom matematiken

Allt det där var tråkigt. Äcklig lunch i skolan också. Kycklingwok. Fi fan. Hatar kyckling i skolan och wok hatar jag alltid. Inte kul at all.

Efter skolan bar det av till stan med Anna. Pauline skulle vi möta där. Skulle köpa ett par Keds. Fanns inga svarta vare sig på Wedins där nära Åhlens eller på Wedins vid Hötorget. Istället blev det ett par svarta skor från Esprit. Nice dom med. Fanns inte så mycket tid till annat efter att skorna hade blivit köpta eftersom jag skulle hänka på Pauline till hennes jobb, dvs vara med och träna smågluttar.

Smågluttarna var stora! Trodde aldrig att 94/95or var sådär stora. Herregud. När jag var i den åldern var jag mycket mindre. Tror jag. Känns iaf som det.

Aja, mitt jobb bestod mest av att lägga upp den där pinnen man hoppar över i höjdhopp och sen på slutet när alla hade gått passade jag och Pauline på att hoppa. Klarade iaf nästan 125. Och det är bra med tanke på att jag inte är friidrottare. Tror jag iaf. Pauline sa att det var bra.

Inga kommentarer: