lördag 5 juli 2008

Dangerous

Ligger här och lyssnar på Akon vao. DANGEROUS! Oh YEAH! Kalasi hos Rebban idag dårå! Bruden fyller 18 på tisdag och hade släktkalas idag va. Och där va vi. Jag, Narin, Amanda och Anna. Smakade på några välkomnstdrinkar. Den tredje hade jäst som fan och det vet jag med mitt utsökta vinsmaksinne! EHE!

Nu kommer det coola! Eller det var coolt, innan jag insåg vad det var egentligen. Vi skulle cykla en sväng. Så trampar jag lite på min cykel, och plötsligt säger den nånting när jag bromsar. "Den pratar?" Att någon pratade var inte så konstigt för det visade sig att jag hade ringt upp en gammal homie från ett ridläger. Hem till tjejen och hennes brorsa hade svarat!

SEN! När jag åkte hem så LURADE mamma mig!!!! Hon sa att bussen gick 21.40 från Brommaplan så jag var nära att kliva av vid Åkeshov och promenera till Nockeby för att ha nånting att underhålla mig med i 50 minuter. Men så blev det inte. Jag gick av i Brommaplan och där såg jag att det ju gick en buss 21.10!! Busted

Nu är jag bajsnödig... fast jag är tom i magen för har redan bajsat en gång och försökt en gång till efter det!

Inga kommentarer: