onsdag 2 juli 2008

Sipping On The Sweet Nectar

Den här bilden representerar pretty much vad jag tycker om busstrejken. Eller så inte. Den här bilden representerar någonting som inte är fräscht. Någonting äckligt alltså. Busstrejekn må vara ofräsch, men inte ofräsch som i äcklig utan ofräsch som i NOT FRESH. Dvs NOT COOL!!

Men imorgon är det stan som gäller. Trots busstrejk. Och jag cyklar inte till Brommaplan. Nepsi pepsi. Jag får skjuts av min privata chafför. Och det där är ett ord jag inte kan stava till, men det är det nog många som inte kan?

Anna kan ju ta och svara på mitt sms, yes please.

OVER AND OUT

Åh, och den som undrar vem den handsome modellen är så är det min kusin Felix the man! Och Felix är inte unfresh, det är bilden. Upp i näsborrarna liksom. Thank god att det inte bodde en liten kråka där just då!

Inga kommentarer: