måndag 8 september 2008

Dagens



Dagens snorkråka går till Vetenskapens Hus ft Burger King. Inte kul. Inte kul at all. När jag endå är i farten vill jag passa på att skicka iväg en snorkråka till att vara arg och behöva göra matte samt att de två chokladbollarna som fanns hemma på morgonen innan man åkte till skolan är slut när man kommer hem trött och arg!


Dagens puss går däremot till den nya fashionbloggaren Amanda (Andersson) Glass. Om någon kan sin fashion så är det hon! Kolla bara på dagens urheta outfitta!


Här har vi ett försök till att likna hennes "loose fitta" som hon så vackert uttrycker det. Jag valde att ta mig snäppet högre, men jag vet inte? Kom jag högre eller lägre? Är det för vågat att flasha de sladderfittiga trosorna med rosa hjärtan? Är det vågat att ha en rosett på de randiga hotpantsen från H&M? Är det det?

Hur som helst. Vill ni veta hur en riktig outfitta ska se ut ska ni klicka HÄR!

Vill avsluta med ännu en snorkråka, och den är till att inte bajsa på morgonen!


ARRIVEDECI (kan inte stava till det än)

Inga kommentarer: