fredag 12 september 2008

Worst Case Scenario

Ska man vara fin får man lida pin, så heter det ju, och så är det! Vaxade nyss bikinilinjen. Gick bra och så, men sen ska man ju torka bort vaxet som sitter kvar men en liten kindofvåtservetthing och då. DÅ. Då höll jag på att svimma. Jag blev tvungen att lägga mig ner på badrumsgolvet. Och där låg jag en stund, och skakade, innan jag reste på mig och gick till mitt sovrum och la mig där. Hann få samma väldiga svimkänsla on my way to the bed också.

Vårdcentralen här i Stenhamra har tydligen fått en ny läkare som ska vara bra. Mamma tycker jag ska gå dit eftersom jag haft bekymmer med yrsel förut. Säkert nått virus som håller på att äta upp min hjärna or something. HALLELUJAH!

Aja. Trots svimgrejen är jag redo för skolan, har ju haft en minihelg i och med att jag stannade hemma från skolan igår. Blablablablablablblblablbalbalblbla.

ARRIVEDERCI

2 kommentarer:

Anna sa...

"jag STANNADE hemma från skolan IMORGON." JA, du borde gå till läkaren. vad menar du igentligen..?? O__o

annars så tycker jag du ska bli frisk om du är sjuk!!!

Louise sa...

Anna! You're damn right! Jag måste vara väldigt allvarligt sjuk om jag skriver att jag "stannade hemma från skolan imorgon" hahaha. Kanske är jag spåtant! För jag är ju hemma från skolan idag... HIHHIHI!