söndag 15 juni 2008

Colder

Inatt åker den här biatchen till Spanien. Eller tidigt imorgon bitti är det ju mer. Natten va fan. Är absolut inte natt. Det är morgon för hela slanten, men tidig sådan. Som om det egentligen spelar någon roll?!

Nä!

Det som spelar roll är att hon åker. Inte jag. När jag var i hennes ålder fick jag inte åka till Spanien själv med kompisar. Eller själv är hon inte, Sandras mamma och pappa är med. Och om jag fick eller inte vet jag inte, för tog ju aldrig upp saken. Men whatever!

Grejen är ju den att jag med vill till Spanien. NU!

Fast egentligen inte. Nu alltså. Vill inte åka utomlands med mens. Inte så kul.

På torsdag ska jag iaf till Sala. Latjolajban på det. Fira midsommar med släkten, på pappas sida. Sen fyller tydligen mormor år på midsommardagen så antar att vi tar en sväng bort till Nyvallen. Är ju inte långt från Sala .. kanske en mil or something.

Inga kommentarer: