lördag 14 juni 2008

New Amsterdam

Sista ridlektionen för den här terminen. Hoppning var det som gällde. Med Sirocco. Och hästjäveln bet mig armen när jag skulle trä i martingalen i sadelgjorden. Satans häst! Blev ett hål i tröjan och sår på armen.

Hoppningen gick bra iaf. Pigg som ett popcorn var han. Om farten berodde på att jag sagt till Sirocco att han varit dum och nu fan skulle han vara snäll eller om jag helt enkelt är bra vet jag inte. Får hoppas på det sista!

Nu vet jag inte vad. Mensvärk. Det regnar ute. Sverige match ikväll, vilket säkert ingen missat.. skulle då vara min mamma men hon är som en utomjording när det kommer till sport. Matchen mot Grekland hade hon frågat någon om det var på Råsunda dom skulle spelat när han sa att det var match. Oh my god liksom!

Inga kommentarer: