onsdag 18 juni 2008

Kissing the Lipless

Idag

Var jag barnvakt. Till Max och Alexander såklart. Alexander sket i blöjan någon gång innan lunch men han erkände det inte förrens någon gång efter. Jag frågade om jag skulle byta men han ville inte. Jag ville inte heller så vi båda låstades som om inget hade hänt.

Efter barnvakteriet var klockan lite över två. Jag knatade hemåt. Satt vid datorn lite. Gick ut med Bruno och Plutten. Åt middag. Ringde Pauline och pratade med henne i ungefär 1,5 timme or something.

Runt 20.30 frågade Elin om jag ville gå på promenix. Det var ungefär då jag hade pratat klart med Pauline, hade ungefär bara hunnit skita. Men promenad ville jag ju gå på. Gick ner för backen, den som inte har något vinterunderhåll vilket ju säger alla jätte mycket. Solen sken som fan. Rakt i ögonen. Såg inte ett piss förrens jag kom bort till skuggan. Har en bild på det. Men orkar inte lägga in den än.

Gick gjorde vi ju. Runt runt. Sen hem till Elin. Drack te och åt muffins och såg på I huvudet på Gynning samt ANIMAL PLANET! Drog hem sen runt 23. Nu är jag här.

Snart ska jag sova.

Och första ordet är fel. Ska stå imorgon ju. Men blev roligare om jag inte ändrade och skrev såhär istället. FETT KUL VA?!!

HIHIHI

Inga kommentarer: