tisdag 10 juni 2008

Glory Days To Come

Bad idag. På kärsön med Pauline. Började med väldigt molnigt väder, regnade till och med när jag gick till bussen, men slutade i sol! Blåst som fan har det däremot gjort hela dagen, nästan så man blåste iväg.

Efter kärsön åkte jag hem och sedan upp till stallet för att rida Manilla. Lekar var det som gällde. Kul, men fick inte fram den där tävlingsinstinkten jag har, eller mer kände att det inte behövdes då gruppen var full av kvinnor över 40... och så jag och Johanna.

Slänger kanske in några bilder ikväll efter matchen eller så gör jag det imorgon eller någon annan dag. Känns inte som jag orkar sitta så mycket vid datorn längre. Är inte kul at all. Sommar ute vad fan!! Förstår mig verkligen inte på alla som är inne på msn i princip hela dagen, vad för liv är det?!

ADIOS

Inga kommentarer: